بازدید رئیس دانشگاه علمیکاربردی بهزیستی یزد از مراکز مهارتی آموزش و کارآفرینی
ابوالفضل برخورداری، رئیس دانشگاه علمیکاربردی بهزیستی شهرستان یزد، روز دوشنبه ۸ دیماه ۱۴۰۴، از مرکز کارآفرینی و نوآوری، مرکز مهارتهای پیشرفته و کارگاههای فنی مرکز دو منظوره شماره یک و مرکز آموزش فنی و حرفهای خواهران یزد بازدید کرد. هدف از این بازدید، توسعه تعامل و همکاریهای دوجانبه آموزشی عنوان شد.
ابوالفضل برخورداری در حاشیه این بازدید با تأکید بر ضرورت توسعه آموزشهای کاربردی و همسو با نیاز بازار کار، گفت: «این بازدید گامی مهم در جهت تحکیم ارتباط دانشگاه با مراکز مهارتی است تا با همکاری مشترک، دورههای آموزشی مؤثرتری طراحی و اجرا کنیم.»
وی افزود: «هدف نهایی، ارتقای سطح مهارتهای حرفهای دانشجویان و فارغالتحصیلان و افزایش امکان اشتغالپذیری آنان است.»
مسئولان مراکز بازدیدشده نیز با بیان آمادگی برای گسترش همکاریهای آموزشی و کارورزی، بر استفاده از ظرفیتهای متقابل برای ارائه آموزشهای ترکیبی (نظری و عملی) تأکید کردند.
انتظار میرود این بازدید، مقدمهای برای انعقاد تفاهمنامههای همکاری در حوزههای آموزشی، برگزاری دورههای مهارتی و استفاده از کارگاههای تخصصی باشد.

نظر دهید